Гарантія / Повернення
Гарантія
Весь товар, представлений в нашому інтернет-магазині, забезпечується гарантією. Інформацію про гарантію Ви можете знайти в описі кожного товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є заповнений гарантійний талон і чек. Окремо виробник може встановлювати гарантійні строки на периферійні пристрої, що йдуть в комплекті з виробом. Перед початком використання техніки ми рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по використанню виробу, а також з умовами гарантії.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, Ви можете за бажанням вибрати будь-який зручний для Вас спосіб передачі товару:
- надіслати його до нас в сервісний центр перевізником на адресу;
- або звернутися в авторизовані сервісні центри виробника безпосередньо.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- комплектні: кабелі, перехідники, навушники, гарнітури;
- роботу встановленого стороннього програмного забезпечення, функціональність, якість його роботи або невідповідність виконуваних завдань, а також невідповідність програмного забезпечення його функцій і його безперебійну роботу;
- ушкодження, викликані діями природного характеру, такими як пожежа, повінь, ураган, землетрус, ураження блискавкою та т.д .;
- ушкодження, викликані взаємодією з іншими предметами, включаючи падіння, пролиття рідин або попадання в воду або інші рідини;
- ушкодження, внаслідок недотримання інструкцій з використання даного пристрою, включаючи випадки підключення до пошкоджених дротових/бездротових мереж, відсутність впливу зовнішніх електромагнітних полів, впливу прямого сонячного світла, високих температур, вологості або вібрації;
- ушкодження, викликані проведенням ремонту або розбиранням даного пристрою особами, які не уповноважені сервісних центрів;
- ушкодження, викликані невірним або нецільовим використання даного пристрою, а також недбалим з ним зверненням, природний знос обладнання, включаючи корпус пристрою і батарею, зміна, видалення або затирання серійного номера виробу (або серійних номерів компонентів вироби);
- тріщини або подряпини на поверхні РК-панелі або пластикових частинах пристрою, а також інші дефекти, спричинені неправильним транспортуванням, зберіганням або використанням;
- наявність дефектів пікселів в допустимих рамках для пристроїв II класу в межах стандарту ISO 13406-2 або інших дефектів ЖК-екранів;
- дефекти викликані відображенням протягом тривалого періоду часу (більше одного дня) одного і того ж зображення, так званий «ефект залипання зображення» і дефекти яскравості екрану.
Більш детальну інформацію ви можете отримати у наших менеджерів або на сайті виробника.
Повернення і обмін
Ви помилилися з вибором, хочете повернути або обміняти товар? Ми готові Вам допомогти, за умови, що з моменту покупки не пройшло більше 14 днів.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- виріб не використовувалося і збережений товарний вигляд;
- відсутні потертості, вм'ятини, подряпини, тріщини, відколи, сліди удару, вигин або перелом контактів або кріпильних місць;
- збережені споживчі властивості, пломби, ярлики, транспортувальні плівки, а також розрахунковий, документ, виданий разом з проданим товаром;
- не завантажувалосьстороннє програмне забезпечення, на лічильнику розмови менше 5 хвилин.
У разі повернення або обміну, Ви можете за бажанням вибрати будь-який зручний для Вас спосіб передачі товару:
- надіслати його до нас в сервісний центр перевізником на адресу;